Orbán Viktorék katonai repülős útjairól beszélt Erdélyi Katalin az RTL Híradóban és a Klubrádióban
Népszerű téma, hiszen sokszor üzemanyagköltség nélkül utaztak a kormánytagok a honvédségi repülőkön, de a fedélzeti ellátásuk milliókba került.
Népszerű téma, hiszen sokszor üzemanyagköltség nélkül utaztak a kormánytagok a honvédségi repülőkön, de a fedélzeti ellátásuk milliókba került.
Kollégánk az elmúlt hetek legfontosabb híreiről beszélgetett a Magyar Hang újságíróival.
Az Európai Unió már csak feleannyit fizet Oroszországnak energiáért, mint egy éve. Az EU helyett lassan Kína a legnagyobb orosz energiaimportőr.
Semmi sem úgy volt az évszázadok során, ahogyan tudtuk, vagy ha részben mégis, ugyanazon események, személyek másképpen is értékelhetők.
Három olyan pedagógussal beszélgettünk, akik kényszermegoldásból saját tantárgyukon felül reáltárgyakat is tanítanak vagy tanítottak az iskolájukban.
Utánajártunk a Celitron által gyártott 1000 lélegezetőgépnek, amiket nagy örömmel mutatott be Szijjártó Péter 2020 őszén.
Az Octopus Invest Kft.-t Orbán Viktor miniszterelnök fivérével emlegették együtt azok a vállalkozók, akiket nem fizettek ki, ezért perelnek.
Vajon mit fogyasztott Szijjártó Péter és kísérete a Kairó-Manáma úton 5,5 millió forint értékben? És mit ettek-ittak Madridba repülve 2 millióért?
Svájci sajtójelentés szerint januárban kudarcot vallottak a diplomáciai kísérletek a béketeremtésre, most mindkét fél emeli a tétet, és a harctéren dől el, milyen pozícióból kerülhet sor újra tárgyalásokra.
Az állami iskoláknak elvileg kötelező felzárkóztatást tartania a háború elől menekülő gyerekek számára, de a gyakorlatban ez nem mindig egyszerű.
Táblázatba rendeztük a Honvédelmi Minisztériumtól soronként szkennelve kapott adatokat, döbbenetesek. Ingyen üzemanyag, milliós fedélzeti fogyasztás.
Erről írtak a független vidéki portálok a héten. Lapszemle.
A párt több kulcsfontosságú figurája befejezte az együttműködést az elnökkel, mások szembefordulnak politikájával. A folytatás egyelőre bizonytalan, Babiš maga dönt róla.
Heti lapszemlénk.
Nem kaptak megnyugtató válaszokat a gödiek az akkumátor-gyár ügyében tartott újabb katasztrófavédelmi közmeghallgatáson.
2020 óta látványosan csökkent a nyelvvizsgázók száma, különösen a 20-24 éves korosztály körében. Az oktatási intézkedéseknek is szerepe lehet ebben.
A beszélgetés apropóját a Debrecenbe tervezett CATL-akkumulátor-gyár építése adta.
Az ambíciózus terv nem mindenkinek tetszik, a gödi Samsung-gyár után Debrecenben is lakossági tiltakozás kezdődött a környezetpuszító gigaberuházások ellen.
A parknak a fennállása alatt összesen 55 látogatója volt. A legutolsó négy évben, 2018-2022 között mindösszesen egy ember használta.
Az Eurobarometer szerint a magyarok több mint fele egyetért az Ukrajnának nyújtott segítséggel, valamint az Oroszországgal szembeni szankciókkal.