Kecskemét a Volán ellen: a cég másfél milliárdot követel, a város pedig kettőt
Milliárdokat követel egymástól a buszos cég és az önkormányzat, az ügy a bíróságon van. A Volán 2019 óta 16 hasonló pert indított városok ellen.
Milliárdokat követel egymástól a buszos cég és az önkormányzat, az ügy a bíróságon van. A Volán 2019 óta 16 hasonló pert indított városok ellen.
Utólag követel árengedményt a BMW kínai építtetője a hódmezővásárhelyi cégtől. A kínaiak szerint a magyar cég nem megfelelő állványt épített.
150 ezerről 800 ezer forintra nőtt két év alatt a MÁV felügyelőbizottsági tagok juttatása Lázár miniszterségével. És nem csak ott ugrottak meg a kifizetések.
Több helyen már megsüllyedt a 600 millióért felújított, Makót Maroslelével összekötő út. A jótállás letelt, a kivitelező a Duna Aszfalt volt.
Rejtély, miért kellene Kalocsán önkormányzati tulajdont államiba adni azért, hogy út épülhessen.
Baján uszoda és élményfürdő épülne, immár hosszú évek óta. A terv elkészült, de visszaküldték a tervezőknek, mert nem lehetne üzemeltetni a létesítményt.
Gyorsan cselekedett a kormány, újabb földeket vontak ki a művelésből a Szegeden épülő autógyár miatt.
Tönkrement a vetés a Szegedre tervezett autógyár előkészületei miatt. Egy olyan parcellán, ahol nem is lesz gyár. Mit válaszoltak az illetékesek?
A Kórházi Főigazgatóság azt mondta, hogy a mentőbeálló kimaradt a tervezésből, de az államtitkár szerint csak lett egy másik is. A fotók mást mutatnak.
Közel 5 ezer tonna gabonát importált Magyarország Ukrajnából az állítólagos kormányzati tiltás után az Eurostat adatai szerint.
A város 24,1 euróért adja el a földeket a BYD-nek, miközben a gazdáknak csak 1,4 euró/m2 árat fizetnek a kisajátítás során.