Több mint 10 ezer milliárd forintnyi uniós forrás kerül be a magyar gazdaságba a 2014-2020-as pénzügyi ciklusban. Miközben az Orbán-rendszer illiberális jellegét nemegyszer kritizálják az Európai Unió vezető politikusai és tisztviselői, paradox módon éppen a baráti oligarchákhoz és strómanokhoz becsatornázott uniós források segítik elő a kormány(párt) egyre jelentősebb médiapiaci térnyerését. Persze hazai forrásokból is jut a kormányközeli médiaépítésre: a mesterséges monopóliumok (dohány-biznisz, szerencsejáték-ipar) nyertesei, a járadékvadászat magyar bajnokai is visszaforgatnak a garantált extraprofitból az állami hirdetésekkel és kölcsönökkel is megtámogatott kvázi-kereskedelmi médiába. A poszt-Simicska-korszak másfél éve alatt így jött létre a szemünk előtt egy teljes médiaportfólió országos napilaphálózattal, bulvárportálokkal, köztéri reklámfelületekkel, TV 2-vel és majdnem országos lefedettségű rádióhálózattal.
A szólásszabadságért küzdő egyik legrangosabb nemzetközi szervezet, az Index on Censorship animációs videót készített, hogy elmagyarázza, mi is az a...
A Semmelweis Egyetem a KliniKaland című animációs videósorozat első évadának záróepizódjában a védőoltások többlépcsős vizsgálatát, az oltási reakciók és oltási...