Egyéb

2017-ben 4 milliárdot költenek a budapesti olimpia reklámozására

 

A Budapest 2024 Zrt. közbeszerzését a MindShare Kft. és a Human Telex Kft. nyerte, utóbbinak egyik tulajdonosa Orosz Pál, a Fradi vezérigazgatója.

 

2016-ban eredetileg 900 millió forintot tervezett reklámra költeni az állam és a főváros közös tulajdonában lévő Budapest 2024 Zrt., ám az összeg végül egy karácsony előtti emeléssel nettó 1,3 milliárdra nőtt.

Jövőre az idei összeg nagyjából négyszeresét, nettó 4 milliárdot fog költeni a cég a budapesti olimpiához kapcsolódó kommunikációs kampányra.

Az uniós közbeszerzési értesítőben karácsony után megjelent tájékoztató szerint ugyanis a Budapest 2024 Zrt. december 13-án aláírta az erre vonatkozó szerződést. A még szeptemberben meghirdetett nyílt tenderen mindössze egyetlen ajánlat érkezett, melyet a MindShare Kft. és a Human Telex Kft. közösen nyújtott be, így ők nyerték a megbízást.

A Human Telex Kft. népszerűsítette 2016-ban is a budapesti olimpiát a MOB és a Budapest 2024 Zrt. megbízásából is, a cég egyik tulajdonosa Orosz Pál, a Fradi vezérigazgatója.

Kapcsolódó cikkeink:

A Fradi vezérigazgatójának reklámcége népszerűsítheti a budapesti olimpiát

A Fradi-vezér cége fogja reklámozni az olimpiát 900 millió forintért

410 millióval többet költenek a budapesti olimpia reklámozására

A MindShare Kft. egyike annak a három cégnek, melyekkel 2015 nyarán szerződött a Nemzeti Kommunikációs Hivatal 25 milliárd forint értékben az állami intézmények kommunikációs feladatinak ellátására. Ezután kaptak is szép állami megbízásokat, idén azonban Csetényi Csaba és Kuna Tibor cégei mellett a Lounge Design Kft. és a New Land Media Kft. alkotta konzorcium lett a befutó a MindShare helyett az állami gigatenderen.

Erdélyi Katalin

Év végi előfizetési akció

Ha előfizetsz egy egész évre, akkor névre szóló 2017-es Átlátszó Támogatói Kártyát küldünk. Újfajta átlátszós póló is van. Részletek itt.

 

Megosztás