Lázárék titkolják, mit kellett eddig javítani az M44-es autópályán a Duna Aszfalt után
A kormányközeli Szíjj László cége építette a Kondoros-Békéscsaba közötti útszakaszt nettó 41,5 milliárd forintért, vagyis kilométerenként 2,3 milliárdért.
A kormányközeli Szíjj László cége építette a Kondoros-Békéscsaba közötti útszakaszt nettó 41,5 milliárd forintért, vagyis kilométerenként 2,3 milliárdért.
Kikértük a Magyar Közúttól a Magyar Falu programban elvégzett útfelújítások adatait. Meg sem közelítik a batidai munkálatokat, sem árban, sem alaposságban.
A kínai autógyár Szegeden épülő üzeme kedvéért villámgyorsan nekiállt a hálózatfejlesztésnek az MVM, a Szeged-Szabadka vasútvonalnál viszont nem kapkodtak.
8-10 éve még teljes erőből állították a kormánypárti képviselők, hogy a jegybanki alapítványokból nem tűnik el közpénz, és egyébként az már nem is közpénz.
Orbán Viktor február elején büszkélkedett azzal, hogy már 2 milliárd forint támogatást igényeltek a vidékiek. A kifizetések viszont nem pörögnek.
Lázár Jánosnak érdemes lenne pénzügyi tanácsokat adnia másoknak, hiszen 3 év alatt az éves jövedelmének a 2,5-szeresét költötte el csak földvásárlásra, az állam pedig millliárdokért újította fel az ingatlanhoz vezető utat. Videóriport.
Az önkormányzat és a kormányhivatal nem ért egyet a Szegedi Törvényszék ítéletével, ezért a Kúriához fordultak.
A Diákhitel Központról szóló anyagot addig dugdosták a fiókban, amíg az egykori igazságügyi miniszter férje ellenzéki színre nem lépett.
A kínai autógyár Szegeden épülő üzemének környezethasználati engedélyében elképesztő számok vannak.
Lázár Jánossal az élen a Fidesz a kivitelező Strabagra mutogat, pedig az állam részéről valaki átvette a később megsüllyedt autópálya-szakaszt.
A MÁV FKG Kft. nem volt hajlandó elárulni, hogy milyen munkálatokat végzett neki a ZELE-BAU Kft. közel 1 milliárd forintért.