Jelentkezz gyakornoknak az Átlátszó Oktatáshoz!
Gyakornoki programot indít az Átlátszó Oktatás. Középiskolai diákok, főiskolai és egyetemi hallgatók jelentkezését is várjuk az ország minden részéről. Szeretnéd,...
Két hete hirdették ki a Global Editors’ Network által odaítélt és a Google által támogatott Adatújságírás-díj shortlist-jét, melybe egy magyar pályamű is bekerült. Bátorfy Attila a Kreatívban megjelent „Közterületi pénzosztás az Orbán-korszakban” című munkája a Simicska Lajos és Nyerges Zsolt érdekkörébe tartozó reklámcégekbe öntött állami milliárdokat tárja fel. A 72 döntős pályamunka közül Bátorfy cikkére ezen a linken szavazhat a közönség.
A listaáras adatok alapján korábban soha ennyire nem favorizált közterületi céget az állami szektor, mint a kormányváltás óta a Simicska Lajos és Nyerges Zsolt érdekeltségébe tartozó Publimontot. A médiaügynökségek azt mondják, hogy a legjobb ár-érték arány alapján döntenek, de a piac legnagyobb szereplőjétől, az Epamediától árajánlatot az elmúlt másfél évben állami hirdetőre nem kértek, így nem is tudhatják, hogy melyik cég ajánlata jobb. Egy centrálisan vezérelt pénzszivattyúnak, vagy a piaci gyakorlatnak ugyan ellentmondó, mégis érthető és magyarázható döntéshalmaznak köszönhetjük ezeket a számokat a közterületi piacon? Ennek próbáltunk utánajárni. – Kreativ.hu: Közterületi pénzosztás az Orbán-korszakban
Gyakornoki programot indít az Átlátszó Oktatás. Középiskolai diákok, főiskolai és egyetemi hallgatók jelentkezését is várjuk az ország minden részéről. Szeretnéd,...
Már jócskán benne a 2019-es évben érdemes visszanézni, hogy mi történt velünk 2018-ban. Aki lemaradt valamiről, az itt pótolhatja be....
Két kórház az összeomlás szélén? Megérett a fizetésemelés a főnöknek! A kormány minden bizonnyal meg lehet elégedve azzal, amilyen irányba...
Hol tart ma Magyarországon egy egyetemi hallgatói önkormányzat, ha szövegértésről van szó? Mutatjuk. Közérdekű adatigénylést adtunk be ugyanis a szegedi...