Budapest-Esztergom vasútvonal: évi 2,2 millióról 5,8 millióra nőtt az utasszám – ezt jelenti a normális vonat és a felújított pálya
Két példán keresztül mutatjuk be, hogy vasútvonalak bezárása helyett mit lehetne elérni fejlesztéssekkel.
Két példán keresztül mutatjuk be, hogy vasútvonalak bezárása helyett mit lehetne elérni fejlesztéssekkel.
A Szociális és Gyermekvédelmi Főigazgatóság nem vezet nyilvántartást arról, hol okoz gondot a vérszívó rovar.
Feljelentésünk alapján a NAV nyomoz az ügyben, de az OLAF még nem vizsgálta a projektet.
Az Integritás Hatóság Szálkán vizsgálódott, és problémákat talált az uniós projekteknél. A visszásságokról már tavaly tavasszal írtunk.
Forráshiány miatt mégsem kezdődhet el Szegeden a gyermekek sürgősségi és baleseti ellátásának fejlesztése.
Lőcsei Lajos momentumos országgyűlési képviselő tett fel kérdéseket cikkünk után Pintér Sándor belügyminiszternek.
Megtiltották, mégis érkezett Ukrajnából gabona 2023 áprilisa és júniusa között – ez a NÉBIH adataiból derült ki.
„Kérem, kérdéseivel keresse a Nemzeti Népegészségügyi Központot az 1812-es telefonszámon.” – mondogatja a 392 millióért fejlesztett MIA nevű robot.
Idén januártól bevezették, hogy a megyék újra vármegyék legyenek, de úgy tűnik, hogy a költségekbe nem gondoltak bele.
Törvénysértő módon későn válaszol, majd a bíróságon azzal védekezik a Lázár János vezette Építési és Közlekedési Minisztérium, hogy valójában nekünk már a válaszuk előtt perelni kellett volna őket – nem Kafka, de még csak nem is Örkény-regény, hanem az Átlátszó adatpere zajlik így ma a bíróságon.
Európa-rekorder a magyar élelmiszerinfláció, amit részben a kormány adóemelése, részben az alapanyagok, energiaárak emelkedése is hajt. A kormány már a versenyhivatalt is beveti a drágulás fékezésére, de vajon a gyártók mennyivel kerestek többet?