Komló-Dombóvár vasútvonal: a Fidesz adta, a Fidesz elvette
Az értelmetlen vonalbezárások iskolapéldája a 47-es számú, Komló-Dombóvár vasútvonal.
Az értelmetlen vonalbezárások iskolapéldája a 47-es számú, Komló-Dombóvár vasútvonal.
Videóriportunkban a Szegedfish Kft. jogi képviselője elmondta, hogy többször próbáltak az önkormányzattal egyezkedni, de nem hallgatták meg őket.
40 milliárd forintot költenek el a palagázmezőkön, hogy minimális földgázt termeljenek ki, de a környezetvédők szerint ez szennyezi a fél megyét.
Az érdemi kifogásokat nem is vizsgálva döntött úgy a bíróság, hogy a civileknek az engedély kiadása előtt kellett volna észrevételeket benyújtaniuk.
A mosonmagyaróvári építését 900, a csornaiét 800 millióért vállalta egy cég, de mindkettőt abbahagyta. A tanuszodák befejezésére most újabb százmilliókat költ a kormány.
A hely adottságait és a helyiek érdekeit teljes mértékben figyelmen kívül hagyó gigantikus ingatlanfejlesztés kezdődött a Nemzeti Múzeum mögött.
A közkeletű vicc szerint a MÁV a „Megint Állunk Vazzeg” rövidítése, amit nehéz nem találónak nevezni, ha arra is képes, hogy felújított vonalakon lassabban járjon a vonat, mint az 1930-as években.
Idén néhány tízezer szavazaton múlhat az amerikai elnökválasztás kimenetele, és az elektori rendszer miatt akár úgy is nyerhet egy jelölt, hogy nem ő kapja a legtöbb szavazatot.
Az Auróra Klímakert öt év alatt erdőt varázsolt egy parkolóból. Videóriport.
"Szép épület, minden rendbe' van..... el tudja az ember képzelni, csak nem tudod megközelíteni” – foglalja össze egyik riportalanyunk a tényeket.
Különleges perspektívából mutatjuk meg, hogy néz ki az évtized árvizében a budapesti Duna-part, az újpesti öböl és az északi vasúti összekötő.