Koronavírusos többlethalálozás a lezárásokkal és oltásokkal összevetve
A járvány kitörése után közel 4 évvel Ferenci Tamás biostatisztikussal elemeztük az adatokat.
A járvány kitörése után közel 4 évvel Ferenci Tamás biostatisztikussal elemeztük az adatokat.
Az elmúlt 1,5 évben kitermelt palagáz a leghidegebb téli időszakban csak 1,5 napnyi hazai fogyasztást fedezne.
Alapesetben jogszabály tiltja az állami erdők értékesítését, de az építési miniszter felmentést kapott ez alól, és 1,5 millió forintért megvehette az erdőt.
A Lázár János alá tartozó Közlekedésbiztonsági Szervezet szerint a MÁV-nak nincs koncepciója a hibák javítására. A MÁV szerint van, csak nincs rá pénz.
Kilométerenként mintegy félmilliárd forintot költ a Magyar Közút egy olyan mellékútra, melyen alig van forgalom.
A drága Pick-földektől távol fekvő, a szabadkai vasútnál kisajátított területek árát használták a BYD-földek értékbecslésénél. Új szakvélemény kell.
A jegyeladások egyelőre nem igazolják, hogy megérte volna a hatalmas beruházás.
Az Építési és Közlekedési Minisztérium először letagadta, de miután pereltünk, kiadta a márciusban bevezetett tarifareform hatástanulmányát.
A vasút a harmadik szegedi hídon menne át, arról viszont a tervezés során lehagyták. Az is rejtély, hogy mennyibe fog kerülni és honnan lesz rá pénz.
Az intézkedést a POPÉK kérte a minisztertől, de színjátéknak tartják, hogy a Déli Körvasúttal kapcsolatos egyéb kifogásaikra a kormány még soha nem reagált.
A szervezőcég 75 millió forintért rendelte meg a dokumentumot, de nem árulják el, hogy hol van, és mi áll benne.