Eddig csak 25 milliárd forintnyi beruházást hozott a Vidéki Otthonfelújítási Program
Pedig a kormány gazdasági fellendülésről álmodott.
Pedig a kormány gazdasági fellendülésről álmodott.
A Tempus Közalapítvány 291 millió eurót kapott az Erasmusra, Deutsch Tamás szerint viszont Brüsszel „egy szűk baloldali elit érdekeit képviselő” szervezeteket pénzel.
A kormányhivatal megbüntette a kínai autóóriás Szeged mellett épülő üzemét, de sem a hivatal, sem a BYD nem árulja el, hogy miért.
Rájöttünk, hogy megy a magyarok pénze Ukrajnába: a háborúban álló ország olcsóbban állít elő és ad el áramot, mint hazánk. Mi pedig megvesszük.
Közel fél milliárd forintot költöttek a 30 milliárd forintért kialakított tram-train vonal karbantartására az átadása után egy évvel.
Hiába adja ingyen az öntözővizet a kormány, az öntözéshez beruházás is szükséges, arra pedig nincs pénzügyi forrás.
Az igazgatónő jogerősen elvesztette a sajtópert, az Átlátszó által közölt tények megfeleltek a valóságnak.
A fúrásokat koordináló amerikai-magyar HHE Sarkad Kft. ugyan 7,3 milliárd forint hasznot termelt 2024-ben, de osztalékot nem fizet.
A 280 milliárd forint közpénzbe került út kivitelezésének nagy részét a Duna Aszfalt végezte. Lázár János minisztériuma szerint normális ennyi hiba.
24 láda iratot vittek a Kúriára, mégis pert nyertünk ellenük a kormányzati kommunikációs keretszerződések ügyében.
A kecskeméti távfűtőcég éves beszámolója arra is rámutat, hogy a távfűtés adóforintok nélkül működésképtelen.