Alapjaitól újjáépítik a Lázár-kastély felé vezető utat, máshol majd csak megerősítik az aszfaltburkolatot
Kilométerenként mintegy félmilliárd forintot költ a Magyar Közút egy olyan mellékútra, melyen alig van forgalom.
Kilométerenként mintegy félmilliárd forintot költ a Magyar Közút egy olyan mellékútra, melyen alig van forgalom.
Nem enyhít a közlekedési gondokon, hanem még nagyobb forgalmat generál és újabb ipari parkok létesítését segíti a 31-es út fejlesztése, legalábbis ettől tart a maglódiak egy része.
A kivitelező két erősen NER-közeli cég volt, az épület 2 héttel a júliusi átadása után drágult meg majdnem 19 milliárdra „a háborús konfliktus miatt”.
A helyiek tiltakozása miatt a képviselőtestület változtatási tilalmat rendelt el a területre, amit lakó- és nyaralóházak vesznek körbe és tele van nagy fákkal.
A magyar hatóságok nem tudják, vagy nem akarják felszámolni az egészséget és a környezetet veszélyeztető, engedély nélküli raktározást.
Tavaly nyáron Kétpónál kisiklott egy tehervonat, amiből veszélyes anyagok szivárogtak. A katasztrófavédelem azonnal kivonult, de a részletekről azóta is hallgatnak.
„A polgármester helyben olyan, mintha egy kicsit egyesítené a köztársasági elnök és a miniszterelnök szerepét” – Cser-Palkovics András az Átlátszónak.
A műhússal kapcsolatban számos érv és ellenérv merül fel, a magyar agrárminiszter azonban leginkább a hagyományos ételek sorsa miatt aggódik.
A magyar kormány 14 milliárddal támogatja az akkugyár további bővítését, ami 20%-os kapacitásnövelést biztosít.
Az önkormányzat elkezdte a változtatási tilalom előkészítését a területre, de ha a Folly üzeme közben megkapja az építési engedélyt, akkor megépülhet.
Legalább 100 millió forint uniós támogatás folyt be a Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei faluba, de szinte minden beruházás befuccsolt. Videóriport a helyszínről.