Autónként ötször annyi vizet használ majd a BYD-gyár, mint a kecskeméti Mercedes
A kínai gyártó szegedi üzemének évi 1,8 millió köbméter lesz a vízfelhasználása, a német cég autógyára viszont csak évi 207 ezer köbmétert fogyaszt.
A kínai gyártó szegedi üzemének évi 1,8 millió köbméter lesz a vízfelhasználása, a német cég autógyára viszont csak évi 207 ezer köbmétert fogyaszt.
Kikértük a Magyar Közúttól a Magyar Falu programban elvégzett útfelújítások adatait. Meg sem közelítik a batidai munkálatokat, sem árban, sem alaposságban.
Drónfelvételeken mutatjuk, hogyan mészárolják le a szarvasmarhákat.
Erről írtak a független vidéki portálok a héten. Lapszemle.
Az akkumulátorgyárak vízigénye jelentős környezetterhelést jelent, de országos környezetvédelmi stratégia nem készült, ami felmérné ezeknek az üzemeknek a fogyasztási és kibocsátási hatásait.
Az ígért városi piac nem működik, a kiszáradt Bodajki-tó melletti Malom felújítására pedig hiába költöttek el százmillió forintot, az épület még mindig nem készült el.
A Vajda Mélyépítő Kft. azt állította, nem éri el a bevételük az 1 milliárd forintot, ez azonban nem volt igaz. A Közbeszerzési Döntőbizottság bírságot szabott ki a cégre.
Az új elnökség négy nagy létszámú, patinás régi tagszervezetet a szövetségből, sőt a hazai és nemzetközi versenyekről is kizárt, perek indultak, versenyzők szerződtek át külföldi csapatokhoz.
Több mint 200 milliót költöttek az épületre és a látványtervekre, de továbbra is üresen áll a műemlék Zichy-Meskó palota. Csak egy WC lett az aljában.
Drónfelvételen látható a Most vagy soha! díszletvárosa, ami Rákay Philip szerint hamar visszahozza majd minden idők legdrágább magyar filmjének árát.
A kínai autógyár Szegeden épülő üzeme kedvéért villámgyorsan nekiállt a hálózatfejlesztésnek az MVM, a Szeged-Szabadka vasútvonalnál viszont nem kapkodtak.