
15 milliárdot költhet a honvédség az Orbánék által használt repülők fenntartására
2030 tavaszáig évi kb. 3 milliárd forint közpénzbe kerülhet, hogy a kormánytagokat fuvarozó két Airbus folyamatosan üzemkész legyen.
2030 tavaszáig évi kb. 3 milliárd forint közpénzbe kerülhet, hogy a kormánytagokat fuvarozó két Airbus folyamatosan üzemkész legyen.
Szülők demonstráltak tegnap este a Kapocs Iskola miatt a XVIII. kerületben, a tankerület vezetőjének lemondását követelték.
Az akkumulátorgyárak vízigénye jelentős környezetterhelést jelent, de országos környezetvédelmi stratégia nem készült, ami felmérné ezeknek az üzemeknek a fogyasztási és kibocsátási hatásait.
Az államtitkár 2013-ban kezdett dolgozni a Miniszterelnökségen, azóta összesen 2,5 milliárd forint értékben nyert el közpénzes megbízásokat az Épcenter Kft., amiben résztulajdonos.
Most az 1007. repülésénél tart 2021 óta a külügyér. Többnyire a honvédség egyik gépén utazik, de időnként magán luxusrepülőket bérel neki a minisztérium.
Az ígért városi piac nem működik, a kiszáradt Bodajki-tó melletti Malom felújítására pedig hiába költöttek el százmillió forintot, az épület még mindig nem készült el.
A Vajda Mélyépítő Kft. azt állította, nem éri el a bevételük az 1 milliárd forintot, ez azonban nem volt igaz. A Közbeszerzési Döntőbizottság bírságot szabott ki a cégre.
Az új elnökség négy nagy létszámú, patinás régi tagszervezetet a szövetségből, sőt a hazai és nemzetközi versenyekről is kizárt, perek indultak, versenyzők szerződtek át külföldi csapatokhoz.
2019-ben fedezték fel az ólom jelenlétét a csapvízben, ezért megtiltották a fogyasztását. Azóta ballonos vizet biztosítottak a tanároknak és diákoknak.
Egy SUV-ot és egy felső-középkategóriás autót bérel a HUN-REN Mészáros Lőrincék cégétől, összesen 32 millió forintért.
Lajos Tamás producer megjelent a Nyugat Kapujában Kft.-ben, épp aznap, amikor Kossuth-díjat kapott.
Több mint 200 milliót költöttek az épületre és a látványtervekre, de továbbra is üresen áll a műemlék Zichy-Meskó palota. Csak egy WC lett az aljában.
Újvidékről Strasbourgba bicikliznek a szerbiai hallgatók: remélik, hogy a hónapok óta tartó tiltakozás több figyelmet kaphat az Európai Unióban is. Videóriport.
Heti lapszemlénk.
A hatalom és tüntetések viszonya Magyarországon és Szerbiában. Bodnár Zsuzsa és Makai József az Átlátszó podcast adásában, műsorvezető Tálos Lőrinc.
A Döntőbizottság megszüntette a jogorvoslati eljárást, mert szerintük a kérelmet benyújtó cég nem tudta igazolni az ügyfélképességét.
Drónfelvételen látható a Most vagy soha! díszletvárosa, ami Rákay Philip szerint hamar visszahozza majd minden idők legdrágább magyar filmjének árát.
A két adás itt meghallgatható.
A kínai autógyár Szegeden épülő üzeme kedvéért villámgyorsan nekiállt a hálózatfejlesztésnek az MVM, a Szeged-Szabadka vasútvonalnál viszont nem kapkodtak.
Vadai Ágnes ellenzéki parlamenti képviselő kérdése nyomán a Budapesti IX. kerületi Ügyészség hatályon kívül helyezte az elutasító határozatot.