Egyéb

Csetényi Csaba cége reklámozhatja a 2007-2013 közötti EU-s fejlesztéseket

Mert a Miniszterelnökség szerint csak ő alkalmas a 335 milliós feladatra.

 

banner2_mozgo_2

 

Rogán Antal pasa parki szomszédjának sikerszériája folytatódik: ma kiderült, (ahogy azt a Magyar Nemzet is megírta) hogy még a budapesti gyógyfürdők reklámozására kiírt tender megnyerése előtt ő lett a befutó a Miniszterelnökségnél is.

Az EU-s közbeszerzési értesítőben megjelent eredménytájékoztató szerint a Lázár János által vezetett Miniszterelnökség még 2015. december 2-án döntött arról, hogy a Csetényi Csaba tulajdonában lévő Network 360 Kft. bízza meg egy nettó 335 milliós keretszerződéssel a 2007–2013-as fejlesztési időszak záró kommunikációs kampányához kapcsolódó PR-feladatokkal.

Persze nem volt nagy munka a nyertes kiválasztása, hisz a Network 360 volt az egyetlen ajánlattevő a tenderen.Természetesen nem véletlenül, hiszen a Miniszterelnökség hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárást folytatott le.

A hivatalos indoklás szerint azért nem hirdettek nyílt versenyt, mert a szolgáltatás teljesítését MŰSZAKI okokból kizárólag egy meghatározott ajánlattevő képes teljesíteni. Ez pedig nem más, mint Csetényi Csaba cége.

A részletekről egyelőre keveset tudni, az biztos csak, hogy a a megbízás a VOP, a TÁMOP, és TIOP programokkal kapcsolatos. A kiírás szerint lesznek sajtórendezvények, rádióreklámok, és valamilyen filmek is. Bár a hirdetményben nem szerepel, de valószínűleg láthatunk majd óriásplakátokat is, hisz anélkül nincs reklámkampány, pláne nem állami.

Kuna Tibor cége kapta az OEP rendezvényeit

Kuna Tibor cégének, a Trinity International Communications Kft.-nek végre szerencséje volt. Múltkor ugyan elég rosszul szerepelt egy tenderen, és a budapesti gyógyfürdők reklámozására is hiába pályázott, de az Országos Egészségbiztosítási Pénztár idei rendezvényeinek megszervezését sikerült megnyernie. Nem nagy összeg mondjuk, de több a semminél.

Kapcsolódó postok

Rogán szomszédjának cége reklámozhatja a budapesti gyógyfürdőket is

Szijjártó haverja rosszul, Rogán szomszédja jól szerepelt egy közbeszerzésen

Február 19-én jelent meg a Közbeszerzési Értesítőben, hogy az OEP idei rendezvényeinek megvalósítására kiírt tendert a legolcsóbb ajánlattal a Trinity Communications nyerte, így vele írták alá a nettó 19,6 millió forintos keretszerződést január 13-án.

A megállapodás értelmében a Trinitynek 70 fő alatti, 70-400 közötti, és 400 fő feletti résztvevős rendezvényekre kell különböző italokat és ételeket szállítania, továbbá élővirág-dekorációt, fényképészt és rendezvénymenedzsert biztosítania.

Az OEP tenderén még két másik cég indult, a Kisfalvi Gábor tulajdonában lévő Shortcut Communication Kft., valamint az Art Treasure Kft., aminek az a Hajdu Ákos a tulajdonosa, aki 2012-ben rövid ideig Kuna Tibor egy másik cégének, a Young&Partners Kft.-nek volt ügyvezető igazgatója.

Erdélyi Katalin

Előfizetőket keresünk – támogasd az Átlátszó munkáját havi 1000 forinttal! Függetlenségünk záloga a közösségi finanszírozás.

Megosztás