Tíz éve lezárta a főteret az egyház, a kalocsaiak hiába várják a beígért elkerülőt, még kiviteli terv sincs
800 milliós elkerülő útról beszéltek két éve, azóta egy nyomvonalig jutottak, de se pénz, se határidő nincs a kivitelezésre.
800 milliós elkerülő útról beszéltek két éve, azóta egy nyomvonalig jutottak, de se pénz, se határidő nincs a kivitelezésre.
Előző cikkünk miatt levelet kaptunk az MTÜ-től, ami többek között a nekünk nyilatkozók "negatív kijelentéseinek túlzó kiemelését" sérelmezi.
Kijött az MVM beszámolója 2023 első félévéről. Az állami cég rengeteget keresett a rendszerhasználati díj drágulásán.
2010-ben még vonalbezárásnak hívta a Fidesz a vonatközlekedés leállítását, de most már "autóbuszos vonathelyettesítő járat" közlekedéséről beszélnek.
A vásárlást az Operatív Törzs mentesítette a közbeszerzés alól, csak a K-Monitor hosszas pereskedése után derült ki, hogy egyáltalán volt ilyen.
A NAV-nak nincs adata arról, hogy mennyi 480-as üzemanyag fogyott az árstop idején, és a kutakat semmi sem kötelezte, hogy továbbítsák a beszkennelt forgalmik adatait.
A Magyar Közút adatai szerint az M44-esen kisebb a forgalom, mint a kihasználatlannak tartott M6-os autópályán.
Informatikai rendszerleállások és – a horvátországi gyakorlathoz képest – indokolatlanul hosszan tartó ellenőrzések lassítják a szerb-magyar határon várakozók sorait.
A MÁV adatai szerint az Aszód–Balassagyarmat–Ipolytarnóc vonalon 2022 januárja óta átlagosan havi 5000 jegyet adtak el, mégis bezárta Lázár János.
Dokumentumok megyén belüli, illetve budapesti szállítása - erre is használták az uniós pénzből bérelt Skodákat a szabolcsi kormányhivatalban.
2021-ben azt írták, hogy a 2024-től esedékes elszámolási változás a kész rendszereket nem érinti. Most bejelentették, hogy de igen – "Brüsszel miatt".