Az elmúlt évek 17 vonatsiklásának háromnegyede pályahiba miatt történt
A Lázár János alá tartozó Közlekedésbiztonsági Szervezet szerint a MÁV-nak nincs koncepciója a hibák javítására. A MÁV szerint van, csak nincs rá pénz.
A Lázár János alá tartozó Közlekedésbiztonsági Szervezet szerint a MÁV-nak nincs koncepciója a hibák javítására. A MÁV szerint van, csak nincs rá pénz.
Kilométerenként mintegy félmilliárd forintot költ a Magyar Közút egy olyan mellékútra, melyen alig van forgalom.
A drága Pick-földektől távol fekvő, a szabadkai vasútnál kisajátított területek árát használták a BYD-földek értékbecslésénél. Új szakvélemény kell.
A jegyeladások egyelőre nem igazolják, hogy megérte volna a hatalmas beruházás.
Az Építési és Közlekedési Minisztérium először letagadta, de miután pereltünk, kiadta a márciusban bevezetett tarifareform hatástanulmányát.
A vasút a harmadik szegedi hídon menne át, arról viszont a tervezés során lehagyták. Az is rejtély, hogy mennyibe fog kerülni és honnan lesz rá pénz.
Az intézkedést a POPÉK kérte a minisztertől, de színjátéknak tartják, hogy a Déli Körvasúttal kapcsolatos egyéb kifogásaikra a kormány még soha nem reagált.
A szervezőcég 75 millió forintért rendelte meg a dokumentumot, de nem árulják el, hogy hol van, és mi áll benne.
A Lázár János vezette Építési és Közlekedési Minisztérium az esti/éjszakai- és hétvégi munkavégzés leállításáról döntött.
A szavazóhelyiségben fotózták a szavazatokat és fogták az analfabéták kezét, a bejárat előtt pedig fenyegették az embereket, hogy kire voksoljanak.
Nagyot drágultak a balatoni éttermi árak, de a Magyar Vendéglátók Ipartestülete szerint a vendéglősök nem is tudták minden költségüket áthárítani.