A NER Soros-ügynökei I. - Hankiss Ágnes
A NER legnagyobb túlélői után ismét sorozatot indítunk, a NER Soros-ügynökei címmel. Mert Soros György és az ő hálózata kőkeményen...
31 állami szervezet számára az idei év első három hónapjában 15,4 milliárd forintot költött el a Nemzeti Konzultációs Hivatal (NKOH) Balásy Gyula két cégének közreműködésével. A legtöbbet, 10 milliárd forintot az Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai szintéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatokra fordították, de az Orbán Ráhel barátnője által vezetett Magyar Divat & Design Ügynökség Nonprofit Zrt.-nek is jutott 155 millió forint.
Az uniós közbeszerzési értesítő legfrissebb számában jelent meg az a tájékoztató, amely a Miniszterelnöki Kabinetiroda irányítása alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH) által 2019 első negyedévében lebonyolított írásbeli konzultációkat tartalmazza. Mindez annak a keretmegállapodás keretében történt, melynek éves összege 25 milliárd forintról indult, de aztán megtöbbszöröződött.
A munkát a Balásy Gyula tulajdonában lévő New Land Media Reklám Kft. és Lounge Design Kft. végezte el, hiszen Csetényi Csaba és Kuna Tibor kigolyózása óta Balásy az NKOH egyetlen partnere. A beszerzés végleges összértéke egész pontosan nettó 15.459.569.547 forint.
A legnagyobb összeget, 10 milliárd forintot az Európa jövőjét érintő, nemzetközi és hazai szintéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos, valamint az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátása tette ki.
Ez a fedőnév általában a kormányzati propagandakampányokat takarja, így vélhetően most az év elején EU-s szinten is nagy botrányt okozó, Soros Györgyöt és Jean-Claude Junckert ábrázoló plakátokról van szó.
Az idei első negyedév reklámköltéseinek teljes listája:
Az Agrármarketing Centrum Nonprofit Kft. 2019. I. félévi tevékenységéhez kapcsolódó marketing- és kommunikációs feladatok ellátása:
Az Antenna Hungária Zrt. komplex kommunikációs tevékenységéhez kapcsolódó feladatok teljes körű ellátása:
A Bethlen Gábor Alapkezelő Zrt. számára a Kőrösi Csoma Sándor és a Petőfi Sándor Programokhoz kapcsolódó komplex kommunikációs feladatok ellátása:
A Dunántúli Regionális Vízmű Zrt. kommunikációs tevékenységéhez kapcsolódó PR ügynökségi, valamint grafikai tervezési és gyártási feladatok ellátása:
Családbarát Magyarország 2019 Integrált kommunikációs kampány:
Az e-Mobi Elektromobilitás NKft. társadalmi edukációt megvalósító tevékenysége keretében rendezvényszervezési, valamint kapcsolódó kommunikációs és médiaügynökségi szolgáltatások biztosítása II.:
A Garantiqa Hitelgarancia Zrt. 2019. évi kommunikációs tevékenységéhez kapcsolódó feladatok teljes körű ellátása:
Az ITM hulladékgazdálkodáshoz kapcsolódó környezettudatos szemléletformáló kommunikációs kampányainak megvalósításához szükséges kommunikációs és rendezvényszervezési szolgáltatások beszerzése:
A Kincsem Nemzeti Kft. számára a Tavaszi Lóverseny és Food Truck Show 2019 elnevezésű rendezvény médiaügynökségi és a kapcsolódó gyártási feladatainak ellátása:
A Magyar Állami Operaház 2019/20-as évadkampányához kapcsolódó nyomdai gyártási feladatok ellátása:
A Magyar Divat & Design Ügynökség Nonprofit Zrt. által megrendezésre kerülő Budapest Central European Fashion Week rendezvényszervezési és kapcsolódó kommunikációs ügynökségi feladatainak ellátása:
A Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. kommunikációs tevékenységéhez kapcsolódó feladatok teljes körű ellátása:
A Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt. számára a magyar háztartások utazási szokásait vizsgáló felmérés lebonyolítása:
A Magyar Turisztikai Ügynökség részére rendezvényről készült koncertfilm és dokumentumfilm adathordozón történő kiadásához és gyártásához kapcsolódó komplex ügynökségi feladatok ellátása:
Az MVM Csoporthoz tartozó egyes társaságok 2019. évi első negyedéves rendezvényszervezési tevékenységéhez kapcsolódó feladatainak teljes körű ellátása:
Az MVM Csoporthoz tartozó egyes társaságok 2019. évi, első negyedévre vonatkozó kommunikációs tevékenységéhez kapcsolódó feladatainak teljes körű ellátása:
A MÁV Zrt. munkaerő-gazdálkodását támogató toborzási kampányok médiaügynökségi és kapcsolódó kommunikációs ügynökségi feladatainak ellátása:
A MÁV Zrt. kommunikációs tevékenységéhez kapcsolódó ügynökségi feladatok ellátása:
Piackutatási és utasszámlálási feladatok ellátása a MÁV-START Zrt. részére:
Az MTVA kommunikációs tevékenységéhez kapcsolódó online- és médiaügynökségi feladatok ellátása:
Az Európa jövőjét érintő, nemzetközi és hazai szintéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos, valamint az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátása:
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal részére az eSZJA bevallás rendszerével összefüggő kommunikációs szolgáltatások ellátása:
Az Országos Innovációs Fórum kommunikációs és médiaügynökségi feladatainak ellátása az NKFIH számára:
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. számára a Szeged-Hódmezővásárhely vasútvonal városi-elővárosi tram-train rendszer projekt fejlesztésével kapcsolatos kommunikációs kampány integrált reklámügynökségi, médiaügynökségi és kapcsolódó gyártási feladatainak ellátása:
Az ORFK – Országos Balesetmegelőzési Bizottság 2019. évi közlekedésbiztonsági rádiós kampányával összefüggő gyártási és médiaügynökségi feladatok ellátása:
A Turisztikai Marketingkommunikációs Ügynökség NZrt. 2019. első féléves kommunikációs tevékenysége körében végzendő komplex kommunikációs ügynökségi feladatok ellátása:
Az Új Nemzedék Központ Nonprofit Kft. által kezelt Nemzeti Tehetség Programot népszerűsítő kommunikációs feladatokhoz kapcsolódó médiatervezési és -vásárlási feladatok ellátása:
Az aktív Magyarország népszerűsítésével összefüggő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatok ellátása:
Korábban is írtunk már arról, hogy a Balásy Gyula tulajdonában lévő New Land Media Reklám Kft. és Lounge Design Kft. az elmúlt években egymás után kapta az állami megbízásoknak. A New Land Media Reklám Kft. nettó árbevétele 2016-ban 1,5 milliárd forint volt, 2017-ben viszont már 25,8 milliárd.
A Lounge Design Kft. árbevétele 2016-ban 780 millió, 2017-ben 3,1 milliárd forint lett. Ahogy azt a 444 és a 24.hu is megírta, 2017-ben a két cégen 2,3 milliárd forint tiszta haszna lett Balásynak.
14,7 milliárd forintot költöttek reklámokra Rogánék 2018 utolsó negyedévében
Az összeg majdnem fele a kormány politikai hirdetéseire ment el, a többi az Exim, az MVM, a Magyar Posta, és más állami vállalatok reklámkampányaira. Mindent Balásy Gyula két cége bonyolított le, hiszen Csetényi Csaba és Kuna Tibor kigolyózása óta Balásy a Nemzeti Kommunikációs Hivatal egyetlen partnere.
A céginformációt az OPTEN Kft. szolgáltatta. Címlapfotó: Szakál Szebáld/Átlátszó
Számlatulajdonos: Átlátszónet Alapítvány
1084 Budapest, Déri Miksa utca 10.
Bankszámlaszám: 12011265-01425189-00100001
Bank neve: Raiffeisen Bank
Számlatulajdonos: Átlátszónet Alapítvány
1084 Budapest, Déri Miksa utca 10.
IBAN (EUR): HU36120112650142518900400002
IBAN (USD): HU36120112650142518900500009
SWIFT: UBRTHUHB
Bank neve és címe: Raiffeisen Bank
(H-1133 Budapest, Váci út 116-118.)
Támogasd a munkánkat az Átlátszónet Alapítványnak küldött PayPal adománnyal! Köszönjük.
Havi 5400 Ft Havi 3600 Ft Havi 1800 Ft Egyszeri PayPal támogatásA NER legnagyobb túlélői után ismét sorozatot indítunk, a NER Soros-ügynökei címmel. Mert Soros György és az ő hálózata kőkeményen...
Bevett gyakorlattá vált, hogy az eredetileg becsült árnál drágábban tudnak csak munkákat elvállalni Mészáros Lőrinc felcsúti milliárdos érdekeltségei, és még...
Négy hónappal azután, hogy megírtuk, a miniszterelnök többször utazott az OTP magánrepülőgépével, megszólalt az ügyben Csányi Sándor OTP-elnök, aki azt...
Nettó 1,95 milliárd forintos munkát nyert el az Ész-Ker Zrt. a Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt.-től, és azon cégektől, amelyek felett...
Támogasd a munkánkat banki átutalással. Az adományokat az Átlátszónet Alapítvány számlájára utalhatod. Az utalás közleményébe írd: „Adomány”, köszönjük!