A Nemzeti Befektetési Ügynökség megbízásából Csetényi Csaba egyik cége a MEC Hungary Kft.-vel közösen fogja reklámozni Magyarországot világszerte.
Az uniós közbeszerzési értesítő január 21-i számában megjelent tájékoztatás szerint a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) ösztönözni szeretné a Magyarországra irányuló tőkeimportot, ezért nemzetközi médiakampányba kezd.
A célországok a következők: Németország, USA, Japán, Dél-Korea, Egyesült Királyság, Svájc, India, Kína; a kommunikációs cél pedig a HIPA nemzetközi jelenlétének erősítése, a potenciális befektetők elérése, valamint a hazai befektetési környezetet népszerűsítő kulcsüzenetek eljuttatása, ezen belül
– Magyarország mint vonzó befektetési helyszín bemutatása (ismertség emelése),
– Magyarország Európa egyik legvonzóbb, azon belül a CEE regió legjobb befektetési helyszíneként való pozícionálása (imázsépítés),
– Befektetési szempontból meghatározó külföldi személyek (döntéshozók és befolyásolók) elérése.
A HIPA tárgyalásos eljárására mindössze egyetlen ajánlat érkezett, melyet az Affiliate Network Kft. és a MEC Hungary Kft. közösen nyújtott be, így ez a két cég kapta a nettó 130 millió forint értékű megbízást.
A MEC Hungary Kft. a nemzetközi Young & Rubicam reklámügynökség tulajdonában van, az Affiliate Network pedig Csetényi Csabáé, aki Rogán Antal szomszédjaként lett ismert, és cégei az utóbbi években sorra nyerik a százmilliós / többmilliárdos állami tendereket.
Négymillió forintos uniós bírság és 70 millió forintos uniós visszatérítési szankció kiszabása után nyomozás indult a sokat vitatott érdi óvodaépítések...
A minap írtunk arról, hogy a megjelent ellenzéki programvázlatban a romák helyzetével foglalkozó részt sikerült egy gazdag indiai családról készült,...
Komposztáló üzemet akart építeni Pátyon Soltész Miklós államtitkár fiának cége, de végül a fideszes polgármester jegyzője akadályozta meg a beruházás...