Egyéb

Újabb százmilliókat költ az ’56-os emlékév külföldi reklámozására a kormány

 

A 849 millió forint értékű közbeszerzést Schmidt Mária alapítványa írta ki, és az állami tulajdonú MÜPA nyerte.

 

tudta_elofizetok

Előfizetőket keresünk – támogasd a független tényfeltáró újságírást havi 1000 forinttal!

 

Augusztusban adtunk hírt arról, hogy  a Schmidt Mária, az 1956-os emlékév kormánybiztosa által vezetett Közép- és Kelet-európai Történelem és Társadalom Kutatásért Közalapítvány (KKTTK) az ’56-os emlékévvel kapcsolatos PR-feladatokra összesen több mint nettó kétmilliárd forintot osztott ki , ebből félmilliárdot az emlékév nemzetközi kommunikációs kampányára.

Az EU-s közbeszerzési értesítőben megjelent hirdetmény szerint a KKTTK augusztus 25-én újabb szerződést írt alá az 1956-os emlékév külföldi népszerűsítésével kapcsolatban.

A nettó 849 millió forintos nyílt közbeszerzést az egyedüli ajánlattevő, az állami tulajdonú Művészetek Palotája Nonprofit Kft. nyerte.

A tájékoztatás szerint ebből az összegből az alábbi 25 európai helyszínen lesznek kulturális rendezvények és koncertek október 16. és november 28-a között. A városok: Berlin, Zürich, Genf, Brüsszel, Bécs, Madrid, London, Prága, München, Róma, Graz, Szófia, Párizs, Llubljana, Eszék, Szarajevo, Zágráb, Belgrád, Kassa, Krakkó, Varsó, Wroclaw, Szczecin, Bydgoszcz és Katowice.

 

Erdélyi Katalin

Ha tetszett a cikk

Előfizetőket keresünk – támogasd az Átlátszó munkáját havi 1000 forinttal! Függetlenségünk záloga a közösségi finanszírozás.

Megosztás