Egyéb

Legalább 700 millió forintba fog kerülni az olimpianépszerűsítő kormánykampány

De a végösszeg 900 millió forint is lehet. Lesznek konferenciák, fesztivál-kitelepülések, együttműködés egyetemekkel, meg persze médiakampány. Plusz az olimpia napjának megünneplése Budapesten és legalább két vidéki helyszínen.

 

tamogatoi_rontgen_jav2

 

Előzmények

5 milliárd forint a budapesti olimpiai pályázathoz kapcsolódó tanácsadásra

Milliárdos adókedvezményt adnának az olimpiát támogató cégeknek

250 millió forintos olimpia-előkészítő cég Schmitt Pállal

Újabb 240 millió a PwC-nek a budapesti olimpia megvalósíthatósági tanulmányára

A Fradi vezérigazgatójának reklámcége népszerűsítheti a budapesti olimpiát

Népszavazás nem lesz, de az Evokson még szavazhatsz a budapesti olimpiáról

Az MTK és a Mazsihisz kétmilliárd forintot költhet el a Maccabi VAC-cal a “zsidó olimpiára”

Március 18-án jelent meg a Közbeszerzési Értesítőben, hogy a főváros és a MOB közös tulajdonában lévő, a magyar olimpiai pályázatért felelős cég, a Budapest 2024 Nonprofit Zrt. nyílt tendert írt ki

„Társadalmi párbeszéd az olimpiáért 2016 kommunikációs kampány 2016. évi stratégiájának kialakítása, a benne foglalt rendezvények megvalósítása, média kommunikációs kampány megtervezése, lebonyolítása” címmel.

A keretszerződés értéke nettó 700 millió forint, de lehetőség van ennek maximum nettó 200 millió forinttal történő megemelésére, illetve a megállapodás hat hónapos időtartamát is meghosszabbítani hárommal.

A nyertes ajánlattevő feladata lesz:

– kommunikációs stratégia kialakítása

– legalább négy db, minimum 75-100 fős szakmai esemény megszervezése

– együttműködési megállapodás meghatározott egyetemekkel

– online és social média kampány

– olimpiai önkéntes mozgalom elindítása

– június 23-án az olimpia napjának megünneplése Budapesten és legalább 2 vidéki helyszínen

– sportrendezvények támogatása

– kitelepülés a Sziget Fesztiválon, illetve várhatóan 5-5 vidéki és budapesti könnyűzenei fesztiválon, illetve 10 ezer fősnél nagyobb rendezvényeken

– média highlightok megvalósítása

– 2 hónapos országos médiakampány (médiatervezés és médiavásárlás)

Bár az eljárás nyílt, a kiíró Budapest 2024 Nonprofit Zrt. nagyon sok elvárást támaszt a pályázókkal szemben, így vélhetően nem fognak tolongani az ajánlattevők.

A kampányt lebonyolító céggel szemben elvárás például az, hogy az elmúlt 3 évben

– nettó árbevétele évente minimum 700 millió forint volt

– rendezvényszervezési és/vagy kommunikációs szolgáltatásokból származó nettó árbevétele évente minimum 500 millió forint volt

– legalább 3 db 100 fős konferenciát szervezett

– legalább négy országos médiakampány (tv, rádió, online, print felületeken futó) kreatív koncepcióját tervezte és valósította meg

– legalább 8 db, minimum 7.500 fős rendezvényre való kitelepülés és installáció elkészítésére vonatkozó referenciával rendelkezik

– legalább 1 olyan eseményt szervezett, „amely olimpia, olimpiai pályázat témakörében vagy bármely más nyári olimpiai sportág sport világesemény (Európa Bajnokság, Világbajnokság) népszerűsítéséhez köthetően, lakossági tájékoztatás céljából került megszervezésre. (roadshow, szabadtéri sportrendezvény)”

A kírásban szerepel még az is, hogy „Ugyanaz a referencia egy vagy több alkalmassági minimumkövetelménynek való megfelelőség igazolása érdekében is felhasználható, amennyiben teljesíti az alkalmassági minimumkövetelmények esetében leírt valamennyi feltételt.”

A szigorú kritériumok miatt vélhetően nem sok pályázó lesz a tenderen, az ajánlatokat mindenesetre nettó 7 millió forint ajánlati biztosítékért cserében, április 21-ig várják.

Erdélyi Katalin

Kép innen.

Ha tetszett a cikk

Előfizetőket keresünk – támogasd a munkánkat havi 1000 forinttal!

Adj 1%-ot az Átlátszónak, hogy megtudd, mire megy el az adód 99%-a!

Függetlenségünk záloga a közösségi finanszírozás.

Megosztás