A kommunikációs kiadásokat összesítő szerződéslistákból kiderül, mire mennyit költött a Barcika Art Kft. a “Svájci Projekt” és a “Fiatal Belváros”-program kommunikációja során. A szokásos kedvenc cég, azonos napon kötött érdekes szerződések, drága időkapszula, minimálbért kereső polgármesterfeleség. Újabb közérdekű adatokat tettünk nyilvánossá.
Tavaly decemberi és idén februári közadatigényléseinket a szeptemberi NAIH-határozat után bő egy hónappal ugyan, de végre megválaszolta Kazincbarcika kommunikációs cége, a Barcika Art Kft. Táblázatban összesítve küldték meg, hogy mire mennyit költöttek a “Svájci Projekt” és a “Fiatal Belváros“-program kommunikációja során 2013 decemberig.
A Svájci Projekt kapcsán összesen 48,9 millió forint kiadásuk volt tavaly év végéig, ebből a jelentősebbek a következők voltak:
street art rendezvényekre 1.447.551 Ft
a Rivalda Stúdiónak előadóművészeti tevékenységért “szakmai napokra” 2.349.500 Ft
képzőművészeti projektekre 857.853 Ft
“utcai művészet”-hez szükséges szakmai anyagokra 106.880 Ft
kommunikációra/hirdetésekre 21.938.359 Ft
Gulyás Józsefnek grafikai tervekre és képzőművészeti alkotások kivitelezésére 10.517.457 Ft
a Hello Wood Kft.-nek arculatkészítésért 1.079.500 Ft
az Artificial Group Kft.-nek arculatkészítésért 1.079.500 Ft
a Brainexpress International Kft.-nek pickutatásért 1.079.500 Ft
A kiadási listán találtunk olyan érdekességet, hogy ugyanazon a napon – 2013.június 1-én – fillére ugyanakkora összegre, 1.079.500 Ft-ra szerződtek három céggel is, kettővel “városarculat készítésére”, a harmadikkal pedig piackutatás készítésére. Ezeket a szerződéseket újabb közadatigénylésekben kértük ki a KiMitTud-on, ahogy azt is, amit a “Fiatal Belváros” projekt kiadási listáján szerepel: a híres-hírhedt, régi ismerős Serol-Bau Kft. tavaly decemberben közel 650 ezerért készített a városnak időkapszulát. A “Fiatal Belváros” projekt kommunikációjának keretében egyébként “csak” 13.072.100 forintot költött a Bracika Art Kft., ebből a jelentősebb/érdekesebb tételek a következők:
3.187.870 Ft a cég költségeire (munkabérek és járulékok, szállítási költség, dologi kiadások stb.)
4.381.500 Ft a Litoplan Kft.-nek “szakmai anyag beszerzése” tárggyal
484.500 Ft a Lockvent Kft.-nek gyerekpólókra “közösségépítő közterületfejlesztési programokhoz kapcsolódva”
433.000 Ft a Körte Art Kft.-nek előadóművészeti tevékenységért a családi pikniken
341.240 Ft-ért “szakmai anyag beszerzése” a Decathlonban egy térverseny miatt
646.182 Ft a Serol-Bau Kft. részére időkapszula készítéséért
Azt is megküldte végre a Barcika Art Kft., hogy milyen munkakörben és mennyit keres náluk Kalácska Viola, az MSZP-s polgármester, Szitka Péter felesége. Igazából érthetetlen, hogy miért titkolták közel 1 évig az adatokat, mert Kalácska Viola nem keres milliókat a cégnél, csak havi bruttó 120 ezer forintot heti 30 órás dekoratőri – kulturális rendezvényszervezői munkakörben.
A NAIH-segítségével elért sikeren felbuzdulva újabb közadatigénylésekben kértük ki, hogy mire mennyit költött a Barcika Art Kft. a Svájci Projekt és a Fiatal Belváros-program kommunikációjának keretében tavaly december óta, de a cég ezekre a kérdésekre nem reagált, így nem tehettünk mást, újra bepanaszoltuk a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál.
Pár nappal az országgyűlési választások döntött a kormány, hogy megajándékozza 15 milliárd forintnyi közpénzzel a Mezőhegyesi Ménesbirtok vagyonkezelő alapítványát.
A(z) https://atlatszo.hu oldal sütiket és más kódokat használ a honlap megfelelő működésének biztosítása céljából, a weboldalon nyújtott felhasználói élmény fokozása érdekében, továbbá ennek segítségével készít elemzéseket az Ön számára releváns, személyre szabott ajánlatok összeállításához. Bővebb információt az adatkezelési tájékoztatónkban talál.