Paks II környezetvédelmi engedélyét fenyegeti a paksi atomerőmű üzemidő-hosszabbítása és a Duna melegedése
Szakértők szerint újra kell vizsgálni a környezetvédelmi engedélyt, a hatóság ingerküszöbét azonban nem érték el a bekövetkezett változások.
Budai Gyula korábban azt állította, hogy „[k]özel 1000 milliárd forint az az állami teher, amit a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőteret üzemeltető Budapest Airport Zrt.-vel kötött szerződés tartalmaz, ha a Malév felszámolásba kerül.” Ennek alátámasztásául felolvasott a szerződésből, egy szerződésoldalt fel is mutatott, de a sajtó képviselőinek a sajtótájékoztatón nem adta oda az iratot. Ezután közérdekű adatként kértük ki tőle a szerződéseket, de azokat nem adta ki.
A Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. ma (alig megcsonkítva) nyilvánosságra hozta a Budapest Airport privatizációjával összefüggő szerződéseket.
A közzétett szerződésekből és a sajtótájékoztató fotójából beazonosítható, mire is gondolhatott Budai Gyula:
Az egyetlen probléma a kormánybiztos úr hivatkozásával az, hogy a szerződés hivatkozott része nem a Malév felszámolásáról, hanem a Budapest Airport felszámolásáról rendelkezik.
Szakértők szerint újra kell vizsgálni a környezetvédelmi engedélyt, a hatóság ingerküszöbét azonban nem érték el a bekövetkezett változások.
Első fokon pert nyertünk a Zuglói Városgazdálkodási Közszolgáltató Zrt.-vel szemben, miután megtagadták az útjavításokkal kapcsolatos közadatok kiadását.
Az állami cég állítja, azért nem adja ki az árlistákat, mert azokat Balásy cégei üzleti titoknak minősítették.
A gyerekek nem kicsi felnőttek – vallják a gyerekorvosok, akik szerint nem jó, hogy Pest megyében csak három helyen van gyerekügyelet.