Csak percekkel lett gyorsabb a hatvani vasút, és ez 160 milliárdba került
160 milliárd forintból kevesebb mint 10 perccel lett gyorsabb a Budapest-Hatvan vasútvonal.
160 milliárd forintból kevesebb mint 10 perccel lett gyorsabb a Budapest-Hatvan vasútvonal.
165 milliárd forintnyi útfelújítási keretet hirdetett meg a Magyar Közút Zrt., de csak a 12 százalékát költik el.
A kormány tavaly visszavett a rezsitámogatásból 417 milliárd forintot, mert csökken a lakossági fogyasztás a drága árak miatt.
Hogyan szorul ki a piacról egy kisvállalkozó az állam miatt? Juhász Sándor példáján keresztül bemutatjuk, miként lehetetlenült el a megélhetése a MOHU megjelenésével.
Milliárdokat követel egymástól a buszos cég és az önkormányzat, az ügy a bíróságon van. A Volán 2019 óta 16 hasonló pert indított városok ellen.
Utólag követel árengedményt a BMW kínai építtetője a hódmezővásárhelyi cégtől. A kínaiak szerint a magyar cég nem megfelelő állványt épített.
150 ezerről 800 ezer forintra nőtt két év alatt a MÁV felügyelőbizottsági tagok juttatása Lázár miniszterségével. És nem csak ott ugrottak meg a kifizetések.
Több helyen már megsüllyedt a 600 millióért felújított, Makót Maroslelével összekötő út. A jótállás letelt, a kivitelező a Duna Aszfalt volt.
Rejtély, miért kellene Kalocsán önkormányzati tulajdont államiba adni azért, hogy út épülhessen.
Baján uszoda és élményfürdő épülne, immár hosszú évek óta. A terv elkészült, de visszaküldték a tervezőknek, mert nem lehetne üzemeltetni a létesítményt.
Gyorsan cselekedett a kormány, újabb földeket vontak ki a művelésből a Szegeden épülő autógyár miatt.