3,5 milliárdért rendel vonatpótló buszokat a MÁV, Lázár intézkedései miatt kell sietniük
A MÁV négy céggel köt keretmegállapodást öt régióra, 24 hónapra, összesen 3,5 milliárd forint értékben. A közbeszerzési eljárás gyorsított volt.
A MÁV négy céggel köt keretmegállapodást öt régióra, 24 hónapra, összesen 3,5 milliárd forint értékben. A közbeszerzési eljárás gyorsított volt.
Az EU-Fire Kft.-ben az állam is tulajdonrészt szerzett, azóta 1,1 milliárdos megbízást kaptak a MÁV-tól, és milliárdos bevételük lett. De még így is veszteségesek.
Az OBSERVER Kft.-nek telefonos, online és személyes megkérdezésen alapuló kutatást is kell végeznie arról, mi a véleménye a közmédiáról a nézőknek.
A Mészáros M1 Útépítő Kft. 2 év alatt 36,2 millióról 66,2 milliárdra növelte a bevételét. A cég új aszfaltkeverő üzemét nemzetgazdasági szempontból kiemelt jelentőségűnek nyilvánították.
A felcsúti cég a szintén kormányközeli Market Zrt.-nél és a Laterex építőnél adott olcsóbb ajánlatot.
A Mészáros M1 Autókereskedő Kft. 11,9 milliárdos bevétele 18,4-re nőtt egy év alatt. A cég gyakran nyer el közpénzes megbízásokat furcsa körülmények között.
A közbeszerzési dokumentumok szerint az Építő-és épületkarbantartó Zrt. adta a legolcsóbb ajánlatot.
Eredetileg nettó 3,2 milliárd forintba került volna a beruházás, de az orosz-ukrán háború miatt már 5 milliárdnál járnak a költségek.
Sonkodi Balázs egy MÁV-cég felügyelőbizottsági tagja havi 800 ezerért, emellé kap még 5,8 millió egészségmegőrzési koncepcióra kialakítására.
Az Átlátszó főszerkesztője szerint a Hivatal húzza az időt, mert nincsenek bizonyítékaik a súlyos vádakra, amelyeket az Átlátszó ellen megfogalmaztak. Ma már nem csak az Átlátszó jó hírnevéről szól ez az eljárás, a nagytakarítási törvény értelmében Láncziék független szerkesztőségeket és civil szervezeteket tehetnek tönkre.
Nem tűnik olcsó mulatságnak Orbán Viktor miniszterelnök kedvenc újságjának működtetése.