Többet költött a MÁV a milliárdokért felújított tram-train vonal karbantartására, mint a lerobbant 140-esre
Közel fél milliárd forintot költöttek a 30 milliárd forintért kialakított tram-train vonal karbantartására az átadása után egy évvel.
Közel fél milliárd forintot költöttek a 30 milliárd forintért kialakított tram-train vonal karbantartására az átadása után egy évvel.
Rendkívül szoros együttműködést ígért több szerződésben a magyar közmédia kínai partnereinek. A szerződéseket az Átlátszó peres úton szerezte meg, most további jogi lépéseket tervezünk.
A 280 milliárd forint közpénzbe került út kivitelezésének nagy részét a Duna Aszfalt végezte. Lázár János minisztériuma szerint normális ennyi hiba.
Az elmúlt hetekben az MTVA műsorainak sarkában ott villog a Voks 2025 logója, a Miniszterelnöki Kabinetiroda ugyanis ingyenesen engedi használni mindenkinek.
Az állami tulajdonú HM EI Zrt. először halasztást kért, majd végül nem adta ki a kért közadatokat. Bepereltük őket.
Az Építési és Közlekedési Minisztérium döntéselőkészítésre hivatkozva nem mondta meg a vételárat, de a bíróság első fokon kötelezte a tárcát a szerződés kiadására.
Pert nyertünk a Rogán Antal által vezetett Nemzeti Kommunikációs Hivatal ellen a 2019-es és 2022-es propagandakampányok ügyében.
Hiába trükköztek: az elsőfokú bírósági ítélet szerint a külügyminisztériumnak ki kell adnia, hogy mennyiért béreltek repülőt Szijjártó japán körútjára.
A kormányközeli Szíjj László cége építette a Kondoros-Békéscsaba közötti útszakaszt nettó 41,5 milliárd forintért, vagyis kilométerenként 2,3 milliárdért.
Két hónapra szerződött a HUN-REN Magyar Kutatási Hálózat Mészáros Lőrinc feleségének cégével nettó 5 millió forintért. Az újságírók kategorizálását 99 ezer forintért vállalták.
Orbán Viktor február elején büszkélkedett azzal, hogy már 2 milliárd forint támogatást igényeltek a vidékiek. A kifizetések viszont nem pörögnek.