Alig hatéves, mégis több mint 5000 alkalommal javították már az M44-est
A 280 milliárd forint közpénzbe került út kivitelezésének nagy részét a Duna Aszfalt végezte. Lázár János minisztériuma szerint normális ennyi hiba.
A 280 milliárd forint közpénzbe került út kivitelezésének nagy részét a Duna Aszfalt végezte. Lázár János minisztériuma szerint normális ennyi hiba.
Az elmúlt hetekben az MTVA műsorainak sarkában ott villog a Voks 2025 logója, a Miniszterelnöki Kabinetiroda ugyanis ingyenesen engedi használni mindenkinek.
Az állami tulajdonú HM EI Zrt. először halasztást kért, majd végül nem adta ki a kért közadatokat. Bepereltük őket.
Az Építési és Közlekedési Minisztérium döntéselőkészítésre hivatkozva nem mondta meg a vételárat, de a bíróság első fokon kötelezte a tárcát a szerződés kiadására.
Pert nyertünk a Rogán Antal által vezetett Nemzeti Kommunikációs Hivatal ellen a 2019-es és 2022-es propagandakampányok ügyében.
Hiába trükköztek: az elsőfokú bírósági ítélet szerint a külügyminisztériumnak ki kell adnia, hogy mennyiért béreltek repülőt Szijjártó japán körútjára.
A kormányközeli Szíjj László cége építette a Kondoros-Békéscsaba közötti útszakaszt nettó 41,5 milliárd forintért, vagyis kilométerenként 2,3 milliárdért.
Két hónapra szerződött a HUN-REN Magyar Kutatási Hálózat Mészáros Lőrinc feleségének cégével nettó 5 millió forintért. Az újságírók kategorizálását 99 ezer forintért vállalták.
Orbán Viktor február elején büszkélkedett azzal, hogy már 2 milliárd forint támogatást igényeltek a vidékiek. A kifizetések viszont nem pörögnek.
A Diákhitel Központról szóló anyagot addig dugdosták a fiókban, amíg az egykori igazságügyi miniszter férje ellenzéki színre nem lépett.
Ahogy évek óta mindig, most is kikértük a sajtóval kapcsolatos adatokat a bíróságtól. Az Átlátszó, a Magyar Hang és az RTL az ellene indított összes sajtópert megnyerte.