Egyéb

Közel félmilliárdért népszerűsítheti magát Matolcsy jegybankja

 

Nettó 450 millió forint keretösszegű szerződést köt reklámozásra a Magyar Nemzeti Bank. A győztes New Land Media rendszeres kormányzati beszállító, például az 1956-os emlékév kapcsán is dolgozott állami megrendelésre.

A pénzügyi tudatosság növelése, bankjegycsere, általános kommunikációs feladatok – ezekben a témákban vár szaksegítséget (tervezés, kivitelezés, médiavásárlás, rendezvényszervezés) a Magyar Nemzeti Bank a most lezárult közbeszerzésben. A szerződés keretösszege nettó 450 millió forint.

A győztes a Balásy Gyula érdekeltségében álló New Land Media Kft., amely – Balásy másik érdekeltségével, a Lounge Design Kft.-vel közösen az 1956-os szabadságharc-emlékév kommunikációját is segítette 400 milliós szerződés alapján. Ebben a közbeszerzésben Schmidt Mária kormány-főideológus, múzeumigazgató és médiatulajdonos által vezetett közalapítvány volt a megrendelő. A Lounge Design volt a tervezője a kormány 2015-ös menekültellenes uszító plakátkampányának is.

Kapcsolódó cikkeink

Kétmilliárd forintot osztott szét Schmidt Mária alapítványa az ’56-os emlékévre

Megkaptuk és közzétesszük a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara szerződéseinek listáját

3,6 milliárd forintot költ az Úri u. 21.-re az MNB egyik alapítványa

A MÜPA és az Operaház vezeti az MNB támogatási listáját

Benczúr-festményt is vett az MNB

Rádi Antónia

Megosztás