A Budapest 2024 Zrt. közbeszerzését a MindShare Kft. és a Human Telex Kft. nyerte, utóbbinak egyik tulajdonosa Orosz Pál, a Fradi vezérigazgatója.
2016-ban eredetileg 900 millió forintot tervezett reklámra költeni az állam és a főváros közös tulajdonában lévő Budapest 2024 Zrt., ám az összeg végül egy karácsony előtti emeléssel nettó 1,3 milliárdra nőtt.
Jövőre az idei összeg nagyjából négyszeresét, nettó 4 milliárdot fog költeni a cég a budapesti olimpiához kapcsolódó kommunikációs kampányra.
Az uniós közbeszerzési értesítőben karácsony után megjelent tájékoztató szerint ugyanis a Budapest 2024 Zrt. december 13-án aláírta az erre vonatkozó szerződést. A még szeptemberben meghirdetett nyílt tenderen mindössze egyetlen ajánlat érkezett, melyet a MindShare Kft. és a Human Telex Kft. közösen nyújtott be, így ők nyerték a megbízást.
A Human Telex Kft. népszerűsítette 2016-ban is a budapesti olimpiát a MOB és a Budapest 2024 Zrt. megbízásából is, a cég egyik tulajdonosa Orosz Pál, a Fradi vezérigazgatója.
A MindShare Kft. egyike annak a három cégnek, melyekkel 2015 nyarán szerződött a Nemzeti Kommunikációs Hivatal 25 milliárd forint értékben az állami intézmények kommunikációs feladatinak ellátására. Ezután kaptak is szépállami megbízásokat, idén azonban Csetényi Csaba és Kuna Tibor cégei mellett a Lounge Design Kft. és a New Land Media Kft. alkotta konzorcium lett a befutó a MindShare helyett az állami gigatenderen.
Négymillió forintos uniós bírság és 70 millió forintos uniós visszatérítési szankció kiszabása után nyomozás indult a sokat vitatott érdi óvodaépítések...
A minap írtunk arról, hogy a megjelent ellenzéki programvázlatban a romák helyzetével foglalkozó részt sikerült egy gazdag indiai családról készült,...
Komposztáló üzemet akart építeni Pátyon Soltész Miklós államtitkár fiának cége, de végül a fideszes polgármester jegyzője akadályozta meg a beruházás...