Hiányzik a pénz a kutatás-fejlesztésből Magyarországon - infografikák
Palkovics László azzal az indokkal szántja be a Magyar Tudományos Akadémia gazdálkodását, hogy újragondolt rendszerrel elősegítse az innovációt Magyarországon. A...
Múlt héten a Mérték Médiaelemző Műhellyel közösen frissítettük az állami reklámköltésről szóló anyagunkat a 2018-as adatokkal. Az interaktív ábrák után most készítettünk egy sokkal egyszerűbb vizualizációt arról, hogyan változtak meg egyes médiumok listaáras állami reklámbevételei.
Az alábbi adatvizualizáción az éves adatok szerinti sorrendeket lehet látni (az első 25-öt), narancssárgával azokat a médiatermékeket jelöltük, amelyek jelenleg, 2019-ben kormánypárti kézben vannak, kékkel pedig azokat, amelyek nem. A jobb alsó sarokban pörgő számláló az adott éves állami reklámköltést mutatja. A címben szereplő két színre kattintva külön leszűrheti a csak kormánypárti és csak nem-kormánypárti médiatermékeket.
A teljes, interaktív anyagot a módszertannal az alábbi képre kattintva érheti el.
Állami reklámköltés 2006-2018
A Mérték Médiaelemző Műhely és az Átlátszó évek óta figyelemmel kíséri az állami reklámköltés alakulását. Az adatvizualizáció frissült a tavalyi adatokkal, így már a 2006-2018 évek állami reklámköltését lehet nyomon követni az ábrákon. Bátorfy Attila és Urbán Ágnes írása. Az elemzés a Kantar Média adatbázisa alapján készült, amely az ún.
Bátorfy Attila
Számlatulajdonos: Átlátszónet Alapítvány
1084 Budapest, Déri Miksa utca 10.
Bankszámlaszám: 12011265-01425189-00100001
Bank neve: Raiffeisen Bank
Számlatulajdonos: Átlátszónet Alapítvány
1084 Budapest, Déri Miksa utca 10.
IBAN (EUR): HU36120112650142518900400002
IBAN (USD): HU36120112650142518900500009
SWIFT: UBRTHUHB
Bank neve és címe: Raiffeisen Bank
(H-1133 Budapest, Váci út 116-118.)
Támogasd a munkánkat az Átlátszónet Alapítványnak küldött PayPal adománnyal! Köszönjük.
Havi 5400 Ft Havi 3600 Ft Havi 1800 Ft Egyszeri PayPal támogatásPalkovics László azzal az indokkal szántja be a Magyar Tudományos Akadémia gazdálkodását, hogy újragondolt rendszerrel elősegítse az innovációt Magyarországon. A...
Budapesten közel kétezer olyan közterület van, amely valós vagy fiktív személyről lett elnevezve, esetleg valamely keresztnevet viseli. A névadási szokások...
Az adatvizualizációval és információdizájnnal foglalkozó csapatunk, az ÁTLÓ által készített posztereket is kiállították a CEU Data Stories eseményén. Hatodik alkalommal...
A mostanában beinduló maraton-szezonra készítettük egy szimulációt a tavaly őszi Spar Budapest Maraton adataiból, amivel most te is lefuthatod a...
Támogasd a munkánkat banki átutalással. Az adományokat az Átlátszónet Alapítvány számlájára utalhatod. Az utalás közleményébe írd: „Adomány”, köszönjük!