Hanyatló Nyugat: így működnek a vasúti mellékvonalak Németországban
Tényleg nem lehet jól üzemeltetni a vonatközlekedést? Videóriportunk Bajorországból.
Tényleg nem lehet jól üzemeltetni a vonatközlekedést? Videóriportunk Bajorországból.
Valóban függünk Moszkvától? Energiaügyi szakértőkkel beszélgettünk arról, mennyire valós kényszerpálya Magyarországnak az orosz energiaimportnak való kitettség.
Lázár János minisztériuma, a MÁV és a debreceni önkormányzat szerint lesz majd új vasútvonal, és különben is jobban járnak az utasok a buszokkal. Pedig nem.
Megjósultuk, megtörtént: tényleg bezárják Magyarország második legforgalmasabb vasúti mellékvonalát a CATL debreceni akkugyárának kedvéért.
Miért segít az Orbán-kormány a bősi erőmű megmaradásában, sőt: bővítésében Szlovákiának? Jánossy András és Czímer Gábor az Átlátszó-podcastban.
Pár éve még sikersztori volt a felújítása, most mégis bezárnák Magyarország második legforgalmasabb mellékvonalát a CATL terjeszkedése kedvéért.
Utánajártunk, miért és hogyan lettek a HÉV-ek a főváros és az agglomeráció legelhanyagoltabb tömegközlekedési vonalai. Videóriport.
Hiányzó vonatok, hiányzó alkatrészek, hiányzó szakemberek – ezek tehetnek a MÁV visszatérő balatoni kudarcáról.
Litkai Gergely humoristával és Gálhidy Lászlóval, a WWF erdőprogramjának vezetőjével beszéltünk a tarvágási törvényről és Sulyok Tamás vétójáról.
Békéscsabáról zakatolunk Medgyesegyháza felé. Még csak az elején vagyunk egy 13 órás vasutas körutazásnak. Az egyik utas épp megszereli a Bz ajtaját.
A felszólalók kemény kritikát fogalmaztak meg a kormánnyal és a törvénytervezettel szemben.