„Nem igaz, hogy az orosz gáz olcsóbb” – podcast Magyarország energiabiztonságáról
Valóban függünk Moszkvától? Energiaügyi szakértőkkel beszélgettünk arról, mennyire valós kényszerpálya Magyarországnak az orosz energiaimportnak való kitettség.
Valóban függünk Moszkvától? Energiaügyi szakértőkkel beszélgettünk arról, mennyire valós kényszerpálya Magyarországnak az orosz energiaimportnak való kitettség.
Lázár János minisztériuma, a MÁV és a debreceni önkormányzat szerint lesz majd új vasútvonal, és különben is jobban járnak az utasok a buszokkal. Pedig nem.
Megjósultuk, megtörtént: tényleg bezárják Magyarország második legforgalmasabb vasúti mellékvonalát a CATL debreceni akkugyárának kedvéért.
Miért segít az Orbán-kormány a bősi erőmű megmaradásában, sőt: bővítésében Szlovákiának? Jánossy András és Czímer Gábor az Átlátszó-podcastban.
Pár éve még sikersztori volt a felújítása, most mégis bezárnák Magyarország második legforgalmasabb mellékvonalát a CATL terjeszkedése kedvéért.
Utánajártunk, miért és hogyan lettek a HÉV-ek a főváros és az agglomeráció legelhanyagoltabb tömegközlekedési vonalai. Videóriport.
Hiányzó vonatok, hiányzó alkatrészek, hiányzó szakemberek – ezek tehetnek a MÁV visszatérő balatoni kudarcáról.
Litkai Gergely humoristával és Gálhidy Lászlóval, a WWF erdőprogramjának vezetőjével beszéltünk a tarvágási törvényről és Sulyok Tamás vétójáról.
Békéscsabáról zakatolunk Medgyesegyháza felé. Még csak az elején vagyunk egy 13 órás vasutas körutazásnak. Az egyik utas épp megszereli a Bz ajtaját.
A felszólalók kemény kritikát fogalmaztak meg a kormánnyal és a törvénytervezettel szemben.
Nyíregyházán gyakran rossz a levegő, a fideszes önkormányzatnak mégis egy szemléletformáló kampány csípi a szemét a szmog helyett.