Bezárják az ország egyik legforgalmasabb mellékvonalát egy akkugyár kedvéért
Megjósultuk, megtörtént: tényleg bezárják Magyarország második legforgalmasabb vasúti mellékvonalát a CATL debreceni akkugyárának kedvéért.
Megjósultuk, megtörtént: tényleg bezárják Magyarország második legforgalmasabb vasúti mellékvonalát a CATL debreceni akkugyárának kedvéért.
Miért segít az Orbán-kormány a bősi erőmű megmaradásában, sőt: bővítésében Szlovákiának? Jánossy András és Czímer Gábor az Átlátszó-podcastban.
Pár éve még sikersztori volt a felújítása, most mégis bezárnák Magyarország második legforgalmasabb mellékvonalát a CATL terjeszkedése kedvéért.
Utánajártunk, miért és hogyan lettek a HÉV-ek a főváros és az agglomeráció legelhanyagoltabb tömegközlekedési vonalai. Videóriport.
Hiányzó vonatok, hiányzó alkatrészek, hiányzó szakemberek – ezek tehetnek a MÁV visszatérő balatoni kudarcáról.
Litkai Gergely humoristával és Gálhidy Lászlóval, a WWF erdőprogramjának vezetőjével beszéltünk a tarvágási törvényről és Sulyok Tamás vétójáról.
Békéscsabáról zakatolunk Medgyesegyháza felé. Még csak az elején vagyunk egy 13 órás vasutas körutazásnak. Az egyik utas épp megszereli a Bz ajtaját.
A felszólalók kemény kritikát fogalmaztak meg a kormánnyal és a törvénytervezettel szemben.
Nyíregyházán gyakran rossz a levegő, a fideszes önkormányzatnak mégis egy szemléletformáló kampány csípi a szemét a szmog helyett.
A hiány észlelése után még további 37 napig ömlött az üzemanyag Gárdonyban. A határtérték sokszorosa maradhat a talajban a kármentesítés után.
A hatalom és tüntetések viszonya Magyarországon és Szerbiában. Bodnár Zsuzsa és Makai József az Átlátszó podcast adásában, műsorvezető Tálos Lőrinc.