Két hete hirdették ki a Global Editors’ Network által odaítélt és a Google által támogatott Adatújságírás-díj shortlist-jét, melybe egy magyar pályamű is bekerült. Bátorfy Attila a Kreatívban megjelent “Közterületi pénzosztás az Orbán-korszakban” című munkája a Simicska Lajos és Nyerges Zsolt érdekkörébe tartozó reklámcégekbe öntött állami milliárdokat tárja fel. A 72 döntős pályamunka közül Bátorfy cikkére ezen a linken szavazhat a közönség.
A listaáras adatok alapján korábban soha ennyire nem favorizált közterületi céget az állami szektor, mint a kormányváltás óta a Simicska Lajos és Nyerges Zsolt érdekeltségébe tartozó Publimontot. A médiaügynökségek azt mondják, hogy a legjobb ár-érték arány alapján döntenek, de a piac legnagyobb szereplőjétől, az Epamediától árajánlatot az elmúlt másfél évben állami hirdetőre nem kértek, így nem is tudhatják, hogy melyik cég ajánlata jobb. Egy centrálisan vezérelt pénzszivattyúnak, vagy a piaci gyakorlatnak ugyan ellentmondó, mégis érthető és magyarázható döntéshalmaznak köszönhetjük ezeket a számokat a közterületi piacon? Ennek próbáltunk utánajárni. – Kreativ.hu: Közterületi pénzosztás az Orbán-korszakban
A Bácskai Napló főszerkesztője kommunistázik, Érd fideszes alpolgármestere csürhének titulálta az ellenzéket és szavazóikat. Kósa Lajos amnéziás, az érdi...
Bemutatjuk a NER üzleti hátországát működtető oligarcha utánpótlás-válogatottat. Macedóniában is médiavásárlásokba kezdett az orbáni propagandagépezet. A Hortobágyon pusztulnak a...
A(z) https://atlatszo.hu oldal sütiket és más kódokat használ a honlap megfelelő működésének biztosítása céljából, a weboldalon nyújtott felhasználói élmény fokozása érdekében, továbbá ennek segítségével készít elemzéseket az Ön számára releváns, személyre szabott ajánlatok összeállításához. Bővebb információt az adatkezelési tájékoztatónkban talál.