Lázár János minisztériuma szerint nincsenek bezárt vasútvonalak, így nincsenek róluk adatok sem
2010-ben még vonalbezárásnak hívta a Fidesz a vonatközlekedés leállítását, de most már "autóbuszos vonathelyettesítő járat" közlekedéséről beszélnek.
2010-ben még vonalbezárásnak hívta a Fidesz a vonatközlekedés leállítását, de most már "autóbuszos vonathelyettesítő járat" közlekedéséről beszélnek.
A MÁV adatai szerint az Aszód–Balassagyarmat–Ipolytarnóc vonalon 2022 januárja óta átlagosan havi 5000 jegyet adtak el, mégis bezárta Lázár János.
Dokumentumok megyén belüli, illetve budapesti szállítása - erre is használták az uniós pénzből bérelt Skodákat a szabolcsi kormányhivatalban.
Az Átlátszóhoz eljutott újabb videó szerint a falakat ugyan lefestették, de az ágyi poloska a lámpák búrája alá is befészkelte magát.
A strandok jegyeladása azt mutatja, a fizető vendégek fele júniusban a Balatontól távol maradt.
Az állami tulajdonú MVM cégétől először adatigénylésben kértük ki a vételárat, majd perre mentünk érte, de a bíróság szerint jogosan titkolják.
Nem értenek egyet az adat kiadásával, de úgy vélték, hogy "ebben az ügyben nem érdemes a jogvitát eszkalálni".
Döntéselőkészítésre és üzleti titokra hivatkozva titkolják az iratot, amit a volt olajfinomító megvásárlása után rendeltek 160 millió forintért.
Két példán keresztül mutatjuk be, hogy vasútvonalak bezárása helyett mit lehetne elérni fejlesztéssekkel.
A Szociális és Gyermekvédelmi Főigazgatóság nem vezet nyilvántartást arról, hol okoz gondot a vérszívó rovar.
Újabb mélypontra süllyedt a Miniszterelnöki Kabinetiroda kommunikációja, nem válaszoltak egyértelműen az Orbán Viktor testdublőrét firtató kérdésre.