Az egyiptomi állami televízió nem sugározza tovább azt a széles körben kritizált reklámot, amely arra figyelmeztette az egyiptomiakat: ne beszéljenek belügyekről idegenekkel – írja az ejc.net. A 40 másodperces reklámban, derül ki a Bloomberg híradásából, egy külföldi bemegy egy kávézóba és leül beszélgetni három egyiptomi fiatallal, akik a helyi politikát vitatják meg. Az angolul beszélő férfi egyszer csak elkezd SMS-t írni a mobiltelefonján, miközben a három beszélgető társa hangja egybemosódik a reklám baljós zenéjével. A reklám azért adott okot az aggodalomra, mert a Mubarak-rezsim a végnapjaiban a médián keresztül azzal vádolt ismeretlen külföldi erőket, hogy ők bujtották fel az egyiptomiakat a 18 napig tartó zavargásokra. A külföldi-ellenesség azóta csak nőtt Egyiptomban – éppen egy olyan országban, amelynek a fő bevételi forrása a turizmus.
A Bácskai Napló főszerkesztője kommunistázik, Érd fideszes alpolgármestere csürhének titulálta az ellenzéket és szavazóikat. Kósa Lajos amnéziás, az érdi...
Bemutatjuk a NER üzleti hátországát működtető oligarcha utánpótlás-válogatottat. Macedóniában is médiavásárlásokba kezdett az orbáni propagandagépezet. A Hortobágyon pusztulnak a...
A(z) https://atlatszo.hu oldal sütiket és más kódokat használ a honlap megfelelő működésének biztosítása céljából, a weboldalon nyújtott felhasználói élmény fokozása érdekében, továbbá ennek segítségével készít elemzéseket az Ön számára releváns, személyre szabott ajánlatok összeállításához. Bővebb információt az adatkezelési tájékoztatónkban talál.