"Az elsivatagosodás ellen azonnal tenni kell" – tombol az aszály a Homokhátságon
Videókon mutatjuk az aszály okozta károkat és a vízpótlás lehetőségeit az Alföldön.
Videókon mutatjuk az aszály okozta károkat és a vízpótlás lehetőségeit az Alföldön.
A cég rendszeres befutó a város közbeszerzésein. Most azután nyert, hogy az egyetlen vállalkozást, amely nála olcsóbb ajánlatot adott, kizárták.
A demonstrálók folyamatos tiltakozásra készülnek, hogy megakadályozzák a veszélyes vegyi üzem létesítését.
Megkezdték az érdieknek visszacsurgatni a csatornapénzt, ami valójában nem csatornapénz.
Kilométerenként mintegy félmilliárd forintot költ a Magyar Közút egy olyan mellékútra, melyen alig van forgalom.
Nem enyhít a közlekedési gondokon, hanem még nagyobb forgalmat generál és újabb ipari parkok létesítését segíti a 31-es út fejlesztése, legalábbis ettől tart a maglódiak egy része.
A kivitelező két erősen NER-közeli cég volt, az épület 2 héttel a júliusi átadása után drágult meg majdnem 19 milliárdra „a háborús konfliktus miatt”.
A helyiek tiltakozása miatt a képviselőtestület változtatási tilalmat rendelt el a területre, amit lakó- és nyaralóházak vesznek körbe és tele van nagy fákkal.
A magyar hatóságok nem tudják, vagy nem akarják felszámolni az egészséget és a környezetet veszélyeztető, engedély nélküli raktározást.
Tavaly nyáron Kétpónál kisiklott egy tehervonat, amiből veszélyes anyagok szivárogtak. A katasztrófavédelem azonnal kivonult, de a részletekről azóta is hallgatnak.
„A polgármester helyben olyan, mintha egy kicsit egyesítené a köztársasági elnök és a miniszterelnök szerepét” – Cser-Palkovics András az Átlátszónak.