
Milliárdokkal drágult, és így már több mint 50 milliárdba kerül a kajak-kenu központ
A "háborús infláció" elérte a Velencei-tónál épülő Kovács Katalin Nemzeti Kajak-Kenu Sportakadémiát is: a kivitelező WHB 5,5 milliárddal kap többet a munkálatokra.
A legdrágább a Magyar Turisztikai Ügynökség kampánya volt, nettó 2 milliárd forintba került. De jutott közel félmilliárd az elektronikus adóbevallás és a Nemzeti Közművek reklámozására is.
Tavaly novemberben számolt be a 444 és a Kreatív arról, hogy az állami cégek 2017-es kommunikációjára kiírt 25 milliárd forintos gigatenderen nem meglepő módon három befutó lett: Csetényi Csaba cégei (Network 360 Kft., Affiliate Network Kft.), Kuna Tibor cégei (Young and Partners Kft., Trinity Communications Kft.) a Sprint Nyomdaipari Kft.-vel, és Balásy Gyula cégei (Lounge Design Kft., New Land Media Kft.).
A Rogán Antal által vezetett propagandaminisztérium alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatal 2017. augusztus elsején közzétette az EU-s közbeszerzési értesítőben, hogy 2017 második negyedévében bő 4 milliárdot költöttek el a hatalmas összegből.
Balásy Gyula cégei:
– 2017. évi kommunikációs tevékenységekhez kapcsolódó ügynökségi feladatok ellátása az Első Nemzeti Közműszolgáltató, (ENKSZ, jelenleg már Nemzeti Közművek Zrt.) részére, nettó 531,73 millió forint
– Az E-gázszámla igénybevételét növelő promóciós kampány az ENKSZ részére, nettó 40 millió forint
– E-SZJA kommunikációs kampány a NAV-nak, nettó 472,44 millió forint
– A Garantiqa Hitelgarancia Zrt. 2017. évi kommunikációs tevékenységéhez kapcsolódó feladatok teljes körű ellátása, nettó 61 millió forint
– 2017. évi kommunikációs szolgáltatások a Szépművészeti Múzeum és intézményei részére, nettó 30,8 millió forint
– A Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt. külföldi és belföldi kommunikációs tevékenységéhez kapcsolódó feladatok, nettó 2 milliárd forint
– A Családbarát Ország Nonprofit Közhasznú Kft. részére kommunikációs kampányokhoz PR ügynökségi, online és közösségi média-szolgáltatások, médiatervezés és -vásárlás, rendezvényszervezés és gyártás, nettó 220,44 millió forint
– A Magyar Állampapírok értékesítésének támogatása érdekében reklámajándékok, dekorációs eszközök beszerzése, egyedi nyomatokkal való ellátása és szállítása, nettó 13 millió forint
– A Hiventures Zrt. kommunikációs tevékenységét támogató online ügynökségi feladatok ellátása, nettó 9 millió forint
– Hirdetési és médiaszolgáltatások megrendelése, valamint médiavásárlási feladatok ellátása a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem részére, nettó 10 millió forint
– A Diákhitel Központ Zrt. 2017. évi kommunikációs tevékenységével, médiakampányaival összefüggő, médiatervezési és-vásárlási, kreatív és grafikai tervezési, gyártási feladatok ellátása, nettó 64,3 millió forint
– Az Agrármarketing Centrum nemzeti közösségi agrármarketing tevékenységének 2017. I. félévi marketing és PR eszközökkel történő segítése, a marketingkomm. stratégiájának kivitelezésében való részvétel, nettó 214,48 millió forint
Kuna Tibor cégei:
– Próbavásárlások beszerzése a MÁV-START-Zrt. vonatain, nettó 11,14 millió forint
– PR és kommunikációs tevékenység biztosítása, PR ügynökségi szolgáltatói és tanácsadói feladatok ellátása, illetve az ezekhez kapcsolódó rendezvények szervezése a Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt. részére, nettó 35,5 millió forint
– Dunántúli Regionális Vízmű Zrt. kommunikációs tevékenységét támogató PR ügynökségi, grafikai tervezési és nyomdai feladatok ellátása, nettó 43,5 millió forint
– Nemzetközi programsorozat szervezése a Családbarát Ország Nonprofit Kft.-nek, nettó 160,1 millió forint
Csetényi Csaba cégei:
– Kommunikációs feladatok ellátása az Ifjúsági Garancia Program keretében az Új Nemzedék Központ Nonprofit Kft. részére, nettó 37 millió forint
Ha összesítjük a számokat, akkor kiderül, hogy 2017 második negyedévében Balásy Gyula cégei 3,7 milliárd, Kuna Tibor cégei 250 millió, Csetényi Csaba cégei pedig 37 millió forintot kaptak az állami cégek reklámozására.
Bankszámlaszám: 12011265-01425189-00100001
Bank neve: Raiffeisen Bank
Számlatulajdonos: Átlátszónet Alapítvány
1084 Budapest, Déri Miksa utca 10.
IBAN (EUR): HU36120112650142518900400002
IBAN (USD): HU36120112650142518900500009
SWIFT: UBRTHUHB
Számlatulajdonos: Átlátszónet Alapítvány
1084 Budapest, Déri Miksa utca 10.
Bank neve és címe: Raiffeisen Bank
(H-1133 Budapest, Váci út 116-118.)
Támogasd a munkánkat az Átlátszónet Alapítványnak küldött PayPal adománnyal! Köszönjük.
Ha az 1 százalékodat az Átlátszó céljaira, projektjeire kívánod felajánlani, a személyi jövedelemadó bevallásodban az Átlátszónet Alapítvány adószámát tüntesd fel: 18516641-1-42
A "háborús infláció" elérte a Velencei-tónál épülő Kovács Katalin Nemzeti Kajak-Kenu Sportakadémiát is: a kivitelező WHB 5,5 milliárddal kap többet a munkálatokra.
A kormányközeli Közép- és Kelet-európai Történelem és Társadalom Kutatásáért Alapítvány meghívásos tenderén a kormányközeli cég adta a legkedvezőbb ajánlatot.
A főváros szerint mindegy, hogy ki nyeri a közbeszerzést, a lényeg, hogy kedvező legyen az ajánlat.
A New Land Media nyerte a Nemzeti Kommunikációs Hivatal tenderét, amit a Visit Hungary és a Kisfaludy2030 Zrt. számára írtak ki. Az alvállalkozó a Századvég lesz.
Támogasd a munkánkat banki átutalással. Az adományokat az Átlátszónet Alapítvány számlájára utalhatod. Az utalás közleményébe írd: „Adomány”, köszönjük!