Impaktfaktor
Az atlatszo.hu-ról szóló vagy az atlatszo.hu-ra hivatkozó tudományos közlemények, tanulmányok, folyóiratcikkek, könyvfejezetek, szakcikkek
Jenifer Franco, Saturino M. Boras Jr. (eds.): Land concentration, land grabbing and people’s struggles in Europe. Transnational Institute, 2013. pp. 114 – 131.
András Lukács (ed.): Good intentions meet reality: The dire consequences of spending EU taxpayers’ money in Hungary. Levegő Munkacsoport, Budapest, 2013. pp. 6.
Ágnes Urbán, Tamás Bodoky: Impact of Facebook on news consumption. In: Handbook of Social Media Management: Value Chain and Business Models in Changing Media Markets Berlin. Friedrichsen M, Mühl-Benninghaus W (szerk.) Heidelberg: Springer Verlag, 2013. pp. 803 – 816.
Margo Smit (ed.): Deterrence of fraud with EU funds through investigative journalism in EU-27. Brussels: Directorate General for Internal Policies, Policy Department D: Budgetary Affairs, 2012. pp. 99 – 104.
Sanja Kelly, Sarah Cook, Mai Truong (eds.): Freedom on the net 2012. A global assessment of internet and digital media. Freedom House, 2012. pp. 220 – 230.
Maxigas: Hungary – A hybrid organisation tackles corruption. Global Information Society Watch, 2012.
Nikkanen, Hanna: They shoot citizen journalists, don’t they? Journalism in the era of citizens: Curating vs. outsourcing. IFLA. pp. 7.
International Partnership Mission on Press Freedom to Hungary. South East Europe Media Organisation, 2011. pp. 3.
Urbán Ágnes, Bodoky Tamás: A Facebook hatása a hírfogyasztásra: közönségépítés helyett közösségépítés. In: Információs Társadalom 2011. pp. 121 – 134.